Mina parfymer

Nu hade jag tänkt att lägga upp min parfymer och splash och dom som är i rosa nummer är dom som jag brukar använda oftast från 1-8 och dom som är i blåa nummer är mina favoriter från 1-8. 
Juicy Couture Couture La La - den är min absoluta favorit parfym, jag älskar den såå mycket!! Den luktar så himla gott! Den luktar så fräsch och rent och "vuxen" haha det är svårt att förklara hur saker och ting luktar men det luktar bara så himla underbart fantastisk gott!! 

Victoria Secret Such a Flirt - den är också min favorit parfym för den luktar sommar, rent vatten och jag älskar att ha den när jag duschar för jag känner mig så fräsch och ren! 

Hollister Crescent Bay Mist - den älskar jag att ha på framförallt våren och sommaren för den luktar som en äng med massa sommarblommor, bara massa blommor!

Rihanna Rebelle EdP - Jag önskade mig den och fick den i födelsedagspresent och jag vart så glad! Den luktar vanilj och jag älskar vanilj och så luktar den också enormt fräscht och "vuxet". Älskar den!

Date Lycky - Jag fick den av pappa för ett tag sen så jag vet inte vart man kan köpa den eller så. Men jag tycker att den luktar så underbart!! Den luktar lite fruktigt, vattnigt och den är lite stark i sig men det tycker jag bara är bra så jag älskar att ha den på mig!  

Victoria Secret Coconut Passion - Den älskar jag!! Den luktar verkligen massa kokos, vanilj och man får en sån här typisk utomlands känsla vilket jag älskar! Men jag har det oftast bara på sommaren för jag tycker att det är så stark i sig men jag har haft den ett tag nu så måste börja använda den mer! 

Magic Girl - Köpte den för några är sen men har börjat använda den mycket nu men jag kommer inte ihåg vart den kommer ifrån och vem som jag gjort den och såna grejer. Men den luktar rent och lite melon-gurka hållet haha, Lisa säger alltid att den luktar gurka. Men jag tycker den är jätte bra! 

Joanita - jag köpte densamtidigt som Magic Girl så jag vet inte vem som jag gjort den och sånt, tyvärr. För jag älskar den så mycket! Den har jag ofta på mig om jag ska bort för jag tycker att det är en typisk "fest parfym" och jag är inte den ändå som tycker det. Den luktar blommigt, fräscht och väldigt gott! 

Så det var mina parfymer och splash och som jag har skrivit så vet jag inte vart alla kommer ifrån och det är tråkigt eftersom jag älskar alla mina parfymer väldigt mycket haha. Jag tycker alla luktar väldigt gott och använder och inte bara låter dom stå och att lukten försvinner. Som sagt älskar alla!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0