Tatueringar

Hej! 

Jag tycker att om man har en ganska liten tatuering så är det så himla snyggt! När jag blir lite äldre så kommer jag säkert vilja ha något litet, jag tycker att det kan vara väldigt fint att ha någon text vid ena skuldran eller vid vristen😍 Det finns typ inget snyggare!! Men då måste man ju ha en fin tatuering man kan inte ha något kladd och om det är en text så tycker jag att det ska vara i krusig stil och en fin text och i svart bläck! Då tycker jag att det blir som finast👌 

Hittade några bilder som jag tycker är extra fina på weheartit.com (jag hittar alltid mina inspirations bilder där)😍! 


(⬆️ men den bilden högst upp till höger är inte så fin tycker jag men alla 4 bilderna satt ihop om ni fattar.) 




(⬆️min dröm är att få rida på en elefant i Thailand så jag skulle tycka det var fint att ha en liten söt elefant vid vristen😍🐘!! Även fast på den här 3:e elefanten så är den ju vid hälen..) 













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0