Jag förstår inte?

Hej! 

Nu sitter jag framför datorn och har fixat med bilderna från i julas. Och nu när jag ska lägga upp dom så står det "åtkomst nekad"?! Så nu vet jag inte hur jag ska  lägga up bilderna eftersom jag inte kommer in på bloggen? 

Skriver det här från mobilen och det funkar ju, så jag förstår ingen ting. 


Stickan!
2014-12-30 @ 18:09:28
URL: http://syrum.blogg.se

Så hade jag häromdagen. Skönt att veta att man inte är ensam. Men man får ju panik ändå. Jag fick logga in och ut flera gånger innan det funka som det skulle. Hoppas det löser sig för dig :-)

Svar: Ja verkligen! Nu funkade det att komma in på datorn:-) Tack för att du skrev kommentaren det kanske var det som gjorde att jag kunde komma in;)
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0