Tåget

Hej! 

Jag har haft det jätte bra och kul i Göteborg! Det var varit 30-34 grader som mest när vi var där så det var jätte skönt😍☀️ På måndagen när vi kom ner så checkade vi in på hotellet och sen gick vi och åt på en jätte god resturang som heter "Räkan" ett jätte tips om man gillar skaldjur! Så jag fick in ett jätte stor krabba😍, så himla gott!! Och sen efter det så gick vi runt lite på gatorna och affärerna men nästan alla var stängda.. På både tisdag och onsdag så var vi på Liseberg och det var ju kul men också väldigt varmt.

Och sen idag.. Vi vaknade vid 09 tiden och gjorde i ordning oss och åt frukost, sen gick vi ner till stan o sen åt vi där. Sen såg vi att det fortfarande var fel på tåget så vibokade om till kl 13.30 har jag för mig. Sen när vi gick ner till stationen så står det att dom har ändrat tiden till 14.20 så efter ett tag gick i ut och satte oss på perongen men tiderna ändrades bara igen.. Och sen efter 3-4 timmar så kunde vi gå på tåget men vi har stannat flera gånger. Och när vi åkt så trodde dom att det skulle ta 6 timmar ner till Stockholm för att dom var tvungna att ta en annan väg och allt det här med tåget beror b.l.a. på ett el fel och sen var det 3 andra saker till men dom kommer jag inte ihåg hehe. 

Men sitter ju fortfarande på tåget och lyssnar på musik, läser bloggar osv. Och vet inte när vi kommer fram. Men ja nu är det så här...

































Bilder från mysiga Göteborg! 
Bye! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0