Önskar Mig:

Hej! 
Jag fick en fråga fall jag kunde skriva vad jag önskade mig och det är klart att jag kan göra det. Jag brukar alltid skriva både min önskelista till julen och till min födelsedag 4 månader innan, haha. Men nu har det inte blivit så - men å andra sidan så är det lite mer än 1 månad kvar. Men jag gjorde ett litet slarvigt collage men det fick bli så.. 
Smyckeskrin-vill bara ha ett stort. Victoria Secret' parfymer-finns att köpa typ överallt. Armband:Guldfyndbymolly-guldfynd. Väska:Mybymolly-www.mybymolly.com. Presentkort-de affärer jag tog med. Armband-Thomas Sabo-finns att köpa i t.e.x Farsta. Pälsväst-spelar ingen roll vilken affär. Mobil skal:iPhone 5s-Teknikmagasinet. Skinbyxor-Gina Tricot. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0