Sjuk

Hej! 

Har varit sjuk sen i onsdags jag gick hem från skolan för jag mådde så illa och har gjort det nu i 3 dagar så har varit hemma och kollat på glee. Är helt beroende.

Egentligen så skulle jag ha pluggat till mitt no prov som jag har på torsdag men för göra det imorgon. Tycker att no är så sjukt tråkigt och jag fattar inte varför det är så viktigt att veta hur allt fungerar. Asså det är ju kul om man har det intresset eller om man vill hålla på med sånt när man blir äldre. Men allt behöver man inte kunna, tycker jag. Men nu när vi har prov så måste jag väll "intressera" mig lite. Tyvärr. 

Men om man inte tycker att något är intressant så kan det inte bli det iaf inte för mig. För det är tre ämnen i skolan jag absolut tycker är tråkiga - no, matte och so. Jag tycker att det är så tråkigt och jag är inte instresserad av det och då tycker jag att det inte kan bli roligt. 

Men iaf så har jag mått illa och vart hemma, vi har ju haft dom 2 killarna från Chicago här nu i snart en vecka - på söndag exakt en backa och då åker dom hem. Ska bli skönt för det har bara varit hockey, hockey, hockey. Pappa och mamma hjälper till med ganska mycket där och sen har min pappa haft hand om mycket med Lions Cup så ska bli skönt när det är över. Och om 2 år åker Anton dit och då ska vi följa led och sen vara där en backa till så att det blir två veckor i Chicago så det ska bli roligt, bortset från hockey'n för min del. Men det blir kul för Anton! 

Ska också börja blogga lite oftare men ibland har jag ingen ork liksom. Och jag har inte direkt något att skylla på som t.e.x. skolan utan det är jag som inte har något att skriva ibland. Men ska nog hitta något som jag ska skriva om lite oftare. För det blir typ alltid skolan och vad jag har gjort och det är kanske inte alltid så roligt att veta, haha. Iaf vad jag tycker, för när jag läser någons blogg så vill jag ha mycket text och bilder. Men ibland vet man inte vad man ska skriva om för man upprepar bara allt hela tiden. Men ska bli bättre! 



Lägger ut en liten bild på Plutten för han är så söt🐰😍❤️

Ska snart gå och sova så godnatt på er! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0