Grekland, 1

Hej här är dom första bilderna från Grekland! 

Dom här är ifrån när vi gick till Kolymbia, staden inärheten där hotellet var. Det var över 30 grader den dagen så det var väldigt varmt men några kort blev det iaf.




Det här var mer där butikerna fanns.



Sen gick vi ner till en hamn och åt lunch på en väldigt mysig resturang precis vid havet, det var helt underbart! 








Min goda lunch, en grekisk sallad!
..och sen vart det en bild på mammas sallad också för den såg lite finare ut hehe.
Restaurangen vi åt på:



Köpte en ny väska som jag älskar!!

Och sen vart det ju såklart glass på vägen hem



Jag och mamma gick också in i en liten "kyrka" påvägen hem, jag själv tyckte den vr ganska fin.


Palmerna på den här bilden var ganska coola




Kommer fler bilder från dom andra dagarna snart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0