Ännu en gång..

Hej! 

Idag så är det onsdag och om två dagar så har jag so prov i religion - det som jag tycker är svårast😒. Men jag tänker också om 2 dagar så är det fredag och då blir det helg😍 

Jag har haft vanliga lektioner idag men på no:n så skulle vi dissekera men jag tänker ändå vara med så länge jag kunde (jag har blivit väldigt känslig för blod osv). Och så tog han upp ett stycke av halsstrupen, hjärtat, lungan, levern, fett. Och det var så äckligt för det var typ en halv - 1 m långt och det droppade blod. Och sen så sa han (min lärare) att han skulle skära en i strupen och att det kommer att låta och då vart jag jätte svimfärdig och spyfärdig så jag fick panik och sprang ut och sen kom Malin och Nelly som hjälpte mig. Så det var ju inte så kul för jag skakade i typ 30 minuter (och då överdriver jag inte!)😔.


Gamla bilder..
Ida Husberg
2015-01-28 @ 21:43:34
URL: http://www.idahusberg.for.me

Fin blogg och fin tjej :)
Kika gärna in min blogg, uppskattas super mycket!

Svar: Tack vad gulligt<3 detsamma! Jag ska absolut gå in och kolla!
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0