Känner mig likblek

Ska det här kalla, blåsiga, molniga vädret vara sommar? Det känns som om det är höst, det känns jätte tråkigt. Det är inte jätte många soliga varma dagar vi i Sverige har fått. Jag känner mig inte alls brun, jag brukar ju iaf vara lite brunare än det här i vanliga fall när det är sommar och solen skiner varenda dag. Ser fram emot Grekland nu. 
 
Känner mig inte helt utvilad heller fast det är sommarlov men tror att det beror på att det knappt är varmt eller någon sol ute. 
 
Vad händer annars då? Nu skulle jag och familjen vart i vårt landställe men pga regn och åska som det såg ut att vara där denna vecka, åkte vi inte dit. Om vi hade åkt dit så skulle jag ha åkt till mormor och Leffe i 1-2 dagar och hälsat på. Antons amerikanare från Chicago är här i Sverige och har cuper så dom kommer hit på måndag men är bara här till tisdag. Jag har tänk att jag ska till f&f då och sova över en natt. Tilda och Lisa är borta så det är ganska tomt, dom andra kompisarna är inte heller hemma (iaf inte alla).
 
Det här blev inget superinlägg haha men tänkte göra en liten uppfriskning iaf. Hejdå sålänge! 
Härlig bild hos mormor och Leffe förra sommaren<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0