Påväg hem

Hej! 

Har varit i mitt landställe nu sen i torsdags vilket har varit lite avkopplande då och då för att jag börjar känna mig lite smått stressad inför skolan. Man ska försöka tänka att det är långt kvar innan sommarlovet tar slut. Vädret har väll varit mest mulet och lite regnigt, igår och idag var det sol mer än regn men innan vi skulle åka idag så kom åskan och regnet vid 2 tiden vilket var lite tråkigt. 

Nu sitter jag iaf i bilen påväg hem och gud vad jag saknar mina 3 små kaniner, ska bli skönt att få ta upp dom och gosa med dom! Har tagit några bilder från den här gången nu när vi varit uppe vid landstället så kommer lägga upp dom någon dag också. Nu hoppas jag bara att det kommer bli mycket sol och varmt när jag kommer hem så det blir en varm sommar! 
Nu i mina lurar:





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0