Dålig måndag

Hej! 

Den här måndagen har känts lång, jobbig och tråkig. Det började med att idag när jag vaknade trodde jag att det var torsdag eller fredag och att det var mitt i natten, men det var det ju inte eftersom klockan var 06.05.. När jag sen skulle till skolan så var det dimmigt och då tänkte jag 'jaja men det kommer säkert inte att regna idag, så jag tar mina converse' men såklart när jag kommer till skolan så börjar det regna.

När jag slutade kändes det som om 3 dagar hade gott för så lång har den här dagen varit. Sen har jag jätte ont på kroppen så ska till läkaren för att kolla vad det är för något imorgon. Har inte häller haft någon aptit så åt inte mycket till lunchen häller, och har mått illa hela dagen.. Om inte det var nog. När jag slutade gick jag och Lisa men och det regnade så jag vart (och Lisa) vart genomblöt. Men när vi väl kom hem så säger jag "jag undrar fall jag ens har någon nyckel med mig" och då såklart är den inne i ridväskan. Så jag får springa ner till Coop där Anton skulle ta bussen till hockeyn och han ger mig nyckeln. Då vart jag så illamående och ur så kändes som hjärtat skulle hoppa ut ur mig. Vi gjorde tyska läxan som jag fortfarande kollar egenom en extra gång, sen ska jag göra mitt jobb (ett projekt i skolan där vi ska skriva om vårat drömjobb, för mig - inredningsarkitekt!) och sen kolla egenom idrottsläxan om jag ska säga den muntligt och sen tyska brev (då vi tydligen ska skriva till någon skola..?). 

Hoppas att dagen imorgon blir liite bättre iaf.


 
Ylva
2015-03-30 @ 17:40:56
URL: http://ylvaw.blogg.se

Oj, det lät inte som en sån bra dag. Får hoppas att din dag imorgon blir jättebra :)

Svar: Tack så mycket! :*
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0