Idag

Hej! 

Imorse gick jag och mamma till vårdcentralen och jag hade någon inflammation så ska ta medicin i en vecka nu. Så det känns bra att jag vet vad det är och att det förhoppningsvis ska gå över alldeles strax. Sen gick jag till skolan och hade en helt vanlig dag. Efteråt gick jag och Lisa hem i regnet (idag igen..), vi skulle ha åkt till Farsta men Lisa hade glömt sina pengar så vi får göra det någon annan dag. 

Nu är jag ganska trött och klockan är bara 20.40 men jag kommer nog göra iordning mig och gå och lägga mig nu. Börjar klockan 08.00 imorgon så vill vara pigg då. Imorgon är det också 1 april - 1 APRIL!! Shit snart är det maj och då fyller jag år och sen blir det sommar, längtar lite grann! 
Lite konstig bild men den är tagen förut och hade ingen annan bild på mig själv just nu.. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0