11.36

Hej och godmorgon! 

Jag är så trött, vaknade vid halv 8 imorse för Plutten visade att han inte hade något vatten kvar så då gick jag upp och fyllde på åt honom. Sen väckte mamma mig vid 9 eller 10 (något sånt) och sa att hon och Anton skulle åka till Kungens Kurva. Sen somnade jag om och vaknade och somnade om till närmare halv 11 och då tog jag lite frukost. Har legat nu i sängen och läst bloggar och kollat instagram osv, men jag är så himla trött och kl är 11.30 nu.. 

Måste snart upp och göra i ordning mig och plugga musik och tyska... Jag orkar verkligen inte. Än så länge är det ingen sol ut vilket är jätte irriterande för det är Juli om 2 dagar!! Och sommarlov om 10! Det är så kallt hela tiden nu. Vill inte ha sommarlov faktiskt.. Typ inga kompisar kommer vara hemma och sen ska vi upp till vårat landställe vilket jag inte vill. Poolen är inte ens igång och nee.. Sen ska vi till Grekland i augusti så det ska bli jätte kul! Men vill inte längta för mycket för sen börjar skolan och då kommer äckliga hösten och kalla vintern  usch och fy. 

Nej nu måste jag gå upp ur sängen och göra i ordning mig. Ha en bra lördag! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0