JFR

Nytt från jfr.se, kände att jag behövde lite nödvändiga saker så köpte detta:

Soltatueringar. Man sätter fast den som en vanlig "låsas" tatuering och när man ska sola och vet att man kommer bli lite brunare så sätter man fast den på det stället man vill ha den och efter några dagar tar man bort den, så är stjänan ljusare och kroppen brunare.
Sponge, jag älskar den här lilla uppfinningen så himla bra! Jag använder den till foundation osv. När man använder borste så är det så mycket som sätts kvar i borsten men på den här så smets det ut väldigt bra, rekommenderar verkligen! 

Wonder stick, Highlight och Contour. Highlight tar man under ögonen, högst upp vid pannan och man kan ta vid hakan också. Contour tar man vid kindbenen, lite på näsan och mitt på pannan. Bilder som man kan se finns på nätet, förklarar lite dåligt hehe.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0