Fredag

Hej! 

Äntligen fredag, lite helg men ändå plugg som måste göras. Har haft en riktigt stressig och jobbig vecka då jag har haft ett stort so prov och tyska prov, men det kändes som om det gick bra iaf.

Efter skolan gick jag hem, pluggade no - då min no lärare idag sa att vi ska ha no prov på måndag! Hur fan kan man säga det 3 dagar innan?! Efter ett tag orkade jag inte plugga mer så då förde jag över lite bilder till datorn mesans jag lyssna på musik. 

Farfar kom och bjöd på middag ikväll så det var trevligt! Sitter nu nere med pappa och kollar på idol. 

Skulle kanske ha åkt upp till mormor med mamma och farmor och mammas kompis, men pga stress och trötthet så fick jag vara hemma.. Så i helgen ska jag ändå försöka att ta det lite lugnt, för det behöver jag efter denna vecka. 

Bild från Antons födelsedag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0