Om 42 minuter!

Hej! 

Det här kommer att vara mitt sista inlägg av 2014❤️ Känns lite sirligt för att det kommer om några minuter att vara ett helt år kvar tills nästa gång jag skriver det sista inlägget av 2015. 

Hur mår jag då? Jo, jag mår inte så bra. Jag har väldigt ont i halsen, har feber och jag mår väldigt illa.. Annars mår jag bra, det är bara tråkigt att känna sig sjuk på nyår och den första minuten på det nya året att må dåligt. 

Är just nu i mitt rum och vilar lite, ena av mina sysslingar är här och sen så är två av mina föräldrars vänner här med familjer så vi är 15 personer. Men det är kul förutom att 2,5 av personerna är små så det är liite skrikit.. 



Jag ska väl snart gå ut till dom och sen ska vi väl ut och smälla raketer och så men det blir ju närmare 00 slaget. 

Jag kommer också lägga upp ett inlägg när det blir 2015😘 

Hejdå 2014❤️🎉🎈🌟!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0