Bilder kommer

Hej! 

Min mobil är så jävla knäpp så jag bli galen bara jag tar upp den i handen. Varenda app bara plippar den bort och idag har jag stängt av den 5 gånger!? Det är andledningen till att bilderna från Gotland och från mitt landställe inte har kommit upp här än. Jag skulle ha gjort det från datan men efter som jag har både mina alla tusen bilder + mammas bilder (eftersom hon envisades om att dom skulle vara på min dator mesans Anton har en dator med typ 100 bilder. Men men nu är dom iaf hos mig..) så blir det sammanlagt över 22 000 bilder så just nu är min dator ganska seg och tung om ni fattar. Bilderna kommer så fort min mobil kan vara lite normal.

Sarah
2015-07-19 @ 20:41:33
URL: http://CheerSarah.devote.se

Va tråkigt att mobilen krånglar :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0