Morsdag

Grattis världens bästa mamma på mors dag<3 

Hej! 
Imorse så klev jag och pappa upp strax innan 07.30 för att plocka liljekonvaljer till mamma eftersom det är mors dag idag. Vi plockade en bukett och den åkte vi till OKQ8 för att köpa två stora rosor och mackor. Jag och Anton och pappa gick in till mamma så hon fick frukost på sängen. Idag har jag varit hemma och fixat sen åt jag och familjen lunnch på en italiensk pizzeria, därefter åkte vi till några ställen och köpte målarfärg osv för mamma och pappa ska måla om under trappan i rummet. Innan vi åt middag tog vi en cykeltur till f&f för att uppvakta farmor på morsdag. Nu till middag åt vi skaldjursmiddag vilket var gott! Ska göra i ordning mig nu eftersom det är måndag imorgon, vilket jag verkligen inte ser fram emot..! 











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0