1 december

Hej!

Länge sen jag skrev något här och det är för att jag inte haft någon lust eller orka. Jag saknar morfar så mycket.
Men idag är det den 1 december och det firades mysigt och bra.

Idag på torsdagar så är det min längsta dag då jag går från 08 (vilket betyder att jag måste gå hemifrån 07) och slutar 15.00. Jag vet lång dag haha, alla andra går från 08-17, så jag har väldig lyx med mitt schema. Men mattelektionen var inställd så det blev 2h att sitta och äta och sen plugga matte på hålltimmen. På idrotten hade vi teori så vi slutade lite tidigare.

Sen åkte jag hem och när Anton kommit hem åkte jag och han in till stan för att möta upp mamma och pappa. Vi gick och åt på en jätte mysig restaurang - Grappe på Sankt Eriksplan. Efteråt gick jag och mamma vidare för att kolla på Carolas konsert, den var bra och det var mysigt att göra någonting med bra mamma.

Nu är klockan 22 och jag och mammsen sitter på tåget påväg hem.

Shit vad detta år har gått fort! Smart julafton!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0