Julafton!

Fan vad bra min julafton vart!! Fick så otroligt fina julklappar, är så glad och tacksam för allt! 


På morgonen när jag vakna (07.20) så låg jag vaken i sängen ett tag tills jag gick upp och kollade vad som fanns i julstrumpan. Jag och resten av familjen gick sedan till vardagsrummet och öppnade några julklappar och sen kom mormor upp och satte sig med oss. 

Efter frukosten åkte vi till kyrkan och sa god jul till morfar och tände ett ljus för honom. Saknar honom så!

Vi gjorde iordning oss för kl 12.30 kom Wera och Jimmy, Pernilla, Marcus och Jesper och Marcus tjej. Vi åt jullunch lite innan 13 - sååååå gott! Älskar julmat! 

Kl 15.00 gick vi alla ner och kolla på Kalle Ankas jul - UNDERBART! Sedan vid 16.20 började vi julklappsutdelningen och vart klara 21.20.. Är så glad för allt jag har fått!

Sedan vart det middag och vi satt och prata tills 00. 

EN SÅN BRA JULAFTON! 🎅🏼🎁✨🙌🏼❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0