SELENA GOMEZ KOMMER TILL SVERIGE!!

Nu har jag precis fått meta att Selena Gomez kommer komma till Sverige!! Är så glad!! Jag vet att hon typ var här igår och i förrgår med Justin men hon ska ha en konsert här i Stockholm den 31 Augusti! JAG MÅSTE BARA GÅ!!! Men mamma läste att man bara kan stå, och jag menar att stå i typ 10 minuter och att ha någon lång framför sig så att man inte kan se det kan vara störande, men att stå i typ 2-3 timmar är ju omöjligt.. Så jag vet inte hur jag kommer att göra:-( .... För jag vill verkligen gå för jag typ ÄLSKAR Selena med att stå upp och kanske inte kommer att kunna se henne är ju inte lika roligt!
Men om jag gå så kommer jag i all fall ta mina klackskor haha..
Men nu sitter jag och pluggar SO så måste fortsätta med det! Kraaam! (Min blogg.se funkar inte..så kan inte ta med någon bild på Selena.. Men dom flesta av er vet nog redan det!)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0