I Helgen!

Hej! I helgen så var jag i mitt landställe, eller ja, vi åkte i torsdags så åkte vi efter skolan vid kl 15 och det tar 3 timmar att åka dit. Men eftersom alla skulle typ åka på torsdagen (det år då det oftast blir Påsk!) så var det den längsta kön jag sätt!! Och det var 4 krockar, kö, ambulanser och ja ibland så stod vi helt stilla!! Jag skämtar inte!!! Det var det absolut längsta kön och "bilresan" jag har åkt! Vi åkte i 6 timmar, 6 timmar!!!!! Ännu en gång, jag skämtar inte!!
När vi kom upp så var kl 21 och vi packade upp, och åt middag sen vid 22 så gjorde jag i ordning mig och gick och la mig..

På fredagen så var vi hemma i huset (alltså stugan på vårt landställe) och åkte snowracer, skärtlapp (stavning?) osv i våran backe! Sen så pyntade vi påsk!

På lördagen så åkte vi snowracer osv i backen. Åkte och handlade och sen bara var hemma!

På söndagen så åkte vi snowracer och pulka (eller jag åkte lite pulka!) i en jätte stor, hög och bred backe (kalhygge) som pappa tyckte att vi kunde åka i vilket vi gjorde! Den låg precis bredvid stugan, så vet inte varför vi inte åkte där tidigare haha! Det hade varit en stor skog tidigare! Så det var super roligt i alla fall!! Sen så åkte vi hem tog typ 4 timmar, eftersom vi stannade till ca 4 gånger på olika ställen. Sen så kom vi hem! Och ja.., nu ligger jag här i sängen och bloggar!
Lägger ut bilder imorgon!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0