Sista dagen av 2014!

Hej 2014!
 
Nu är det den sista dagen av 2014, imorgon om några timmar så firar vi att det kommer bli 2015. Mitt 2014 har varit ganska bra tycker jag, bättre än 2013 eftersom många av djuren hamnade i himlen<3 , i skolan har det också varit bra. Här är 5 bra händelser/saker som har varit bra med 2014 och 5 dåliga:
 
5 BRA:
  1. Jag fick min nya iPhone 5s i janari-februari
  2. Jag fick en ny garderob
  3. Det har varit en varm och härlig sommar och poolen har varit upp till 36 grader och det var såå skönt!
  4. Jag har gjort väldigt roliga saker
  5. I sluten i skolan efter sommarlovet så hamnade jag i en bra klass och grupp så då blev det mycket roligare i skolan och att lära sig när jag hamnade med bra personer. 
5 DÅLIGA: 
  1. I första trminen efter jullovet så hamnade jag i en skit dålig grupp!
  2. I början av sommaren så var det fruktansvärt kalt, blåsigt och regnigt. Det tog flera veckor innan det vart en riktig sommar
  3. Jag hade problem med magen och var tvungen att åka in till sjukhuset:(
  4. Jag har köpt lite onödiga grejer som jag hade kunnat spara mina pengar för..
  5. Det har varit så mycket prov det här året, jag har inte kunnat tagit det lugnt.. jag har kännt mig väldigt stessad.














    Bilder från 2014<3
Ellen Delin
2014-12-31 @ 19:50:36
URL: http://ellendelin.blogg.se/

Gott nytt år fina du!

Svar: Tack detsamma<3
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0