Nu vill jag ha sommar!!

Hej! 

Är det bara jag som är så himla trött på att det inte är sommar?! Det är inte ens varmt och ena sekunden skiner solen, nästa så blåser det skit mycket, och nästa så regnar det. Jag tycker att det inte känns som ett sommarlov och det är sirligt när man tänker på det för att det var ungefär 3 veckor sen vi slutade. Men för mig så känns det mer som om det är en lång helg, eller ett mini lov, eller att man är hemma från skolan och är sjuk. Ingen är typ hemma alla är bortresta och kommer typ inte vara hemma under hela sommarlovet och det är kallt och ushigt ute så det ända jag gör är att ligga inne och vara deppig. Men asså jag vet inte vad jag ska göra? Jag vet inte. Det känns som om att det här sommaren kommer vara skit tråkig. 
.....








❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0