I bilen

Hej! 

I fredags kväll åkte jag och familjen upp till vårar landställe och kom upp kl 00.30  så när vi kom upp gick vi och la oss. 

På lördagen efter vi hade ätit frukost så började vi hålla på med tomten ute. Jag klippte gräsmattan i ca 4-5 timmar sammanlagt, eftersom vi inte hade varit där förens nu så var gräset lika högt som mina ben haha. Anton och mamma högg ner buskar och småträd och pappa fixade med vattnet. Senare på dagen åkte jag och Anton ut med båten och Anton fiskade, när vi kom upp åt vi middag då pappa hade grillat. Mot kvällen spelade vi spel vilket var mysigt! 

Idag (söndag) packade vi ihop och åkte till Sundsvall till Timrå där Anton nu har hockeyläger i en vecka. Efter det åkte jag, mamma och pappa till Birsta City (ett schopping centrum) och åt lunch och shoppade ett tag. Nu sitter vi i bilen och är snart hemma i Stockholm igen:-) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0