10 saker ni inte visste om mig

1. Jag älskar att lura och skrämma folk, kanske inte så snällt men väldigt kul tycker jag.

2. Min dröm sen jag var 6 år är att jag ska få en lång rutselkana från mitt fönster till poolen.

3. Jag tycker katter är obehagliga.

4. Jag har alltid velat vara en sjögungfru! 

5. Innan jag föddes så köpte pappa en AIK dräkt till mig så att jag skulle heja på AIK, vilket jag fortfarande gör.

6. Jag älskar att skriva berättelser och tycker själv att jag är ganska bra haha;-)

7. Jag älskar att simma men är väldigt rädd för att vara på sjöar och hav för att det känns så djupt. 
Och när jag var på Cypern så åkte jag och familjen ut på havet med en båt (sån som man trampar på och så åker båten), vi dök ner och jag tittade ner med cyklop och fy helvete vad djup det var! Det var så äckligt. 

8. Jag är livrädd för hajar. 

9. Jag hatar när folk inte säger hej till mig eller inte svarar mig på en gång.

10. Jag kommer ihåg viktiga saker och hur jag har hänt mig när jag var liten. Jag kommer ihåg när jag gick på dagis, massa saker därifrån. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0