Sommarlov!

Halloj halloj! 

Nu har jag sommarlov, helt sjukt så fort den här terminen har gått! Jag läste på nån blogg att nu har ju halva året av 2015 gått..det är helt sjukt!! Känns som om det nyss var julafton.. Om exakt ett år så har jag gått ut 9:an...! 

Imorse så ställde jag klockan på 05.50 då jag klev upp och duschade och började sminka mig. Vid 06.50 så kom Lisa hit så vi sminkade klart oss och jag åt frukost och den lockade håret och sen hjälpte jag också Lisa med sitt hår. Efter vi var klara så körde mamma oss till Stuvsta kyrkan där alla skulle vara. Vi sjöng lite låtar med skolan och sen sjöng årskurs 6års, 2:orna, 4:orna och 6:orna låtar och några i våran klass som går på ensamblen sjöng en låt. När det var klart så gick alla i klasserna ner till parken och så fick vi våra betyg och så. Jag har faktiskt inte öppnat mina betyg ännu för jag känner att det är inget jag behöver veta första timmarna då sommarlovet har börjat. Så vet inte om jag öppnar det idag eller imorgon. Vi slutade redan klockan 10.00 och vi började ju 08.50 (egentligen 09.00) så det vart en väldigt kort dag med skolan. Jag och Lisa gick hem till mig och kollade på en "barn"film men sen bestämde vi oss att kolla på Mamma Mia haha ledans mamma gjorde pannkakor till oss:-) När Lisa gick hem har jag knappt gjort någonting. Är ganska trött och har ont i huvudet och ögonen för det känns som om jag har ansträngt mig för mycket med ögonen.. Kan vara för att jag gällt på med mobilen nu i snart 2 timmar... Men hoppas att det går över snart. 

Här är en bild på oss tjejer inte alla jag är med men nästan. Inte världens bästa bild för det blåste så mycket men men vad gör man inte när det är skolavslutning? :-) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0