Måndag

Dom här små killarna piggar alltid upp mig<3<3!!











Hej! 

Måndag idag vilket alltid är lite jobbigt men ändå kul då jag får träffa mina vänner igen. Hade svårt att somna igår då jag gick och la mig lite sent och sen vart jag klarvaken (som vanligt), så var lite trött när klockan ringde 06.05.

Dagen har väl varit sådär i skolan men vart bättre när jag kom hem. Pappa är sjuk så vi pluggade so tillsammans! Jag håller just nu på att plugga till mitt historia prov som handlar om mellankrigstiden och andra världskriget som jag ska ha prov på nu på torsdag. Jag tycker själv att historia är jätte kul då min pappa är väldigt intresserad utav det, så det är ett utav mina favoritämnen. Sen läste jag upp mitt "vinterprat i P1" då jag på svenskan ska göra ett vinterprat som sedan ska spelas upp för klassen. Har nu ätit hemmagjord hamburgare till middag vilket var gott! Ska nu läsa lite i engelskaboken som jag har i läxa till på torsdag, innan jag ska hitta lite på tv..om jag orkar. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0