Måndag morgon

Måndag morgon och jag är trött som fan. Nu är det en hel lång vecka i skolan innan det blir helg igen:/ Har fortfande inte ställt in mig på att gå upp kl 06.05 och gå och lägga mig vid 10 för att orka med en lång dag. Igentingen är det rätt konstigt att man kliver upp vid 06 (jag gör iaf det, sen vet jah andra som kliver upp vid 07) och är i skolan  i 7 timmar i 5 dagar i flera år och att sen när man äntligen har klarat skolan måste börja jobba. Kliva upp samma tid och jobba i ca 9 timmar i 5 dagar tills man blir gammal och då när man äntligen är helt "ledig" så lever man i några år innan man dör och det är typ en kort sammanfattning av alla människors liv. Man jobbar och jobbar tills man blir gammal och efter ett tag dör man och kommer aldrig mer tillbaks. Hemskt. 

Men iaf nu ska jag äta frukost och sen ska jag till skolan, har vanliga lektioner idag men den här dagen är ganska lång -tyvärr, sen tror jag att jag och L ska träna efter skolan. 

Bild sen i våras/sommras 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0