Klar med grundskolan!


Nu var grundskolan slut, föralltid. 

Jag har fått lära känna så himla bra vänner och fått underbara bästavänner och haft jätte bra lärare under högstadiet. Tack för allt! 

Har fortfarande inte insett att jag har gått ut 9an och att jag aldrig kommer gå i skolan tillsammans med mina bästavänner.. Fy vad jag kommer sakna dom! 

Efter vi slutade i kyrkan och fått våra betyg och sa hejdå till lärarna så åkte Lisa, Tilda och Robina hem till mig. Vi åt sallad till lunch och pratade, skrattade och hade roligt. Mot kvällen när de hade gått hem åkte jag och familjen in till gamla stan och åt middag på Le Rouge, så gott! Förrätten var 3 olika sorters lax, varmrätten var 4 stycken olika köttbitar med potatis och sallad osv, efterrätten var en jätte god pannacotta. 

Dagen var lyckad och bra men kommer sakna allt och alla<3
josephine Asplund
2016-06-11 @ 09:24:31
URL: http://josephineslifee.blogg.se/

Skönt va?? Ha en fantastisk dag, kram<3

Svar: Ja, tack:*
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0