1 Maj


1 Maj idag!
Shit vad tiden går fort! Omsäg imorse att det här är sista månaden tillsammans med mina vänner in 9an. Så jävla sorligt. Alla bara "gud vad skönt att börja gymnasiet" och så känner inte jag, ibland känns det som om att det bara är jag som vill behålls kontakten med alla (även fast jag vet att det inte är bara jag som vill det). 

Om 16 dagar fyller jag år!! 16! Har gått runt länge och tänkt och funderat på vad jag önskar mig och jag har inte kommit på något tills nu. Jag kanske gör en liten lista på vad jag önskar mig någon annan dag. 

Vilken gymnasium jag ska välja har jag inte heller bestämt vilket känns lite jobbigt. Jag kan komma in på alla jag vill men felet är att det står mellan två: Kungstensgymnasiet och Tumba. Jag ska gå estetiska - foto. Jag vill ha Kungstensgymnasiet som skola men vill ha Tumbas fotoutbildning.. Så det ät lite svårt just nu. Jag ångrar mig ju så lätt så vill verkligen att mitt val ska bli perfekt. Och det känns ju inte så lugnade att jag måste ha bestämt mig inom 15 dagar.. 

Men iaf, det som jag hade tänkt att skriva om från början - vilket sommarväder det har varit idag! Shit asså! Solen har verkligen skinit hela dagen och just nu kan jag inte se ett enda moln på himlen. Helt underbart!
 
Har varit ute idag och hjälpt mamma och pappa att tagit upp grenar från häcken som blev klippt för 3 dagar sen. Halva häcken försvann så det är otroligt mycket grenar, pappa har åka med fulla släpkärror mer än 10 gånger och vi har gjort ca hälften. Busis och Gnagis har varit ute hela dagen och myst i solen<3<3 Jag har tagit ut utemöblerna, gjort rent till Busis och Gnagis, fixat på tomten och i mitt rum. Det enda som är kvar att göra är att plugga so - då jag har geografi prov på onsdag, och så måste jag läsa ca 40 sidor i boken "Möss och Människor". Fick reda på att boken ska vara utläst tills på tisdag och jag är på sidan 50:) kul... 

Nu måste jag sätta fart att plugga, klockan är redan 18.30. 
☀️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0