16 år!!

Min födelsedag idag!! 16!! 

Vaknade vid 02 och var väldigt pigg men somna om som tur var. Vakna sen vid ca 06.26 av att mamma öppna deras sovrumsdörr. Sedan kom pappa, mamma och Anton in med händerna fulla av presenter och rosor och sjöng till mig<3 Fick Michael Kors örhängen, armband från Snö, 2 T-shirt, Fuji mini kamera, Valuspa ljus, smink från BareMinerals, en innebandyklubba, Schufel från Busis och Gnagis så jag kan göra sent deras bur<3 och mer (kommer inte ihåg). Jag är så glad för allt jag fått. 

När jag kom till skolan så överraskade Lisa, Tilda och Robina mig, de hade fixat mitt skåp jätte fint<3 

Vi började kl 09.00 med Nationella prov i So - samhällskunskap har vi haft som var i 2 timmar. Det gick bra så tror det kommer visa sig bra också. Nu har vi elevens val där jag, Lisa och Tilda ska göra klart våras hus på no'n som vi håller på med. Sen slutar vi 1h tidigare så vi slutar vid 14. 

Vid 19 kommer gästerna så då blir det fika med bl.a. frukttårta och kakor. 

Så glad för alla som har uppvaktat mig idag, tack!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0