Inte många dagar kvar utav 9an

Hej! 

Jag hatar avslutning att säga hejdå, tycker det är så himla jobbigt! Och nu är det inte många dagar kvar i 9an, det jag kommer sakna mest i gymnasiet sen är att mina bästaväner inte kommer vara där med mig under alla dagar. 

Från 7 har jag haft jätte bra mentorer och lärare så dom har sista åren har blivit så mycket roligare. 

Snart blir det sommarlov vilket jag faktiskt inte ser fram emot eftersom då kommer jag aldrig mer kunna gå i skolan med mina vänner och att alla de kommer knappt vara hemma i sommar.. Vilket inte är så kul. 

Idag är det tisdag och idag ska vi åka på våran sista utflykt tillsammans - Skansen, jag älskar att vara där! Blir liksom aldrig trött:) Sen i veckan måste vi tömma våra skåp också och städa. 
Nästa vecka på tisdag så är det balen och dagen eter på onsdag är det skolavslutningen.. 

Kommer sakna dessa! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0